Behandelingen

U kunt bij de verschillende locaties van MKA Klinieken Nederland terecht voor expertise ten aanzien van vele aandoeningen, behandelingen en onderzoeken op het gebied van Mondziekten, Kaak- en Aangezichtschirurgie.

Lees hieronder verder waar u meer over wil weten.

Wortelpunt behandeling

Apexresectie

Een veelvoorkomende ontsteking van gebitselementen is een wortelpuntontsteking. Deze ontsteking bij de wortelpunten lost het lokale bot op en veroorzaakt op den duur pijnklachten of kaakabcessen.

Verwijdering gebitselement

Dento-alveolaire chirurgie

Wanneer een gebitselement problemen veroorzaakt en dit probleem door de tandarts niet meer kan worden opgelost, leidt dit vaak tot het advies het betreffende gebitselement te verwijderen.

Afwijkende kaakstand

Orthognathe Chirurgie

Bij sommige patiënten is de groei van één kaak of beide kaken (boven- en/of onderkaak) afwijkend. Een afwijkende kaakstand heeft invloed op het kauwvermogen, de spraakfunctie en het uiterlijk.

Niet doorkomend gebits element

Vrijleggen geïmpacteerd gebitselement

Soms blijkt een gebitselement niet te zijn doorgekomen op het tijdstip dat dit wel zo had moeten zijn.
Soms ligt de oorzaak in een verkeerde stand van dit element of de buurelementen. Hierdoor wordt de normale doorgroei geblokkeerd.

Heeft u vragen?

Wij zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 8:00 tot 12:00 uur en 13:00 uur - 17:00 uur

(onbegrepen) pijnklachten

Aangezichtspijn

Pijn in het hoofd of aangezicht kan een grote invloed hebben op het dagelijkse leven.
Er zijn vele oorzaken te onderscheiden in het hoofd en hals gebied die deze pijnklachten kunnen veroorzaken.

Tandimplantaat plaatsingen

Een tand implantaat is een kunstmatige vervanging van een tandwortel.

Slijmvlies afwijkingen

In de mondholte kunnen zich allerlei uiteenlopende afwijkingen voordoen, variërend van onschuldig tot kwaadaardig

Nazorg

U heeft een behandeling ondergaan waardoor er een wond in uw mond is ontstaan. Goede nazorg is dan ook erg belangrijk.

Wilt u contact?

Wij staan u graag te woord en zijn telefonisch bereikbaar of vul het formulier in.

Maandag t/m Vrijdag
08.00 – 12.00 uur en 13.00 – 17.00 uur